آشنايي با گارد درب آهني!

آشنايي با گارد درب آهني!

امروزه استفاده از حفاظ هاي مختلف به عنوان يكي از اجزاي اصلي در ايجاد امنيت براي خانه و ساختمان شما به حساب مي آيد. گارد آهني درب آپارتمان يكي از انواع حفاظ هايي است كه به صورت مشبك ساخته مي شود كه عمدتا لوزي و و از جنس آهن هستند. اين نوع حفاظ ها معمولا به عنوان يك درب ضد سرقت استفاده مي شوند و باعث مي شوند كه شما بتوانيد حتي زماني هايي كه در منزل حضور نداريد امنيت را تا حد زيادي ايجاد كنيد.

گارد آهني درب آپارتمان در واقع يك حائل امنيتي و يك جدا كننده است كه براي جلوگيري از به هدر رفت فضا مورد استفاده قرار مي گيرد. اين نوع حفاظ ها معمولا به شما اجازه مي دهند كه از به هدر رفت فضا نيز جلوگيري كنيد و همچنين ايجاد مزاحمت را نيز در مكان هايي مانند درب هاي ورودي و پاساژ ها كاهش مي دهد. گارد آهني درب آپارتمان عموما از جنس فلزات و آهن است و به همين دليل هم ميتواند يكي از مهم ترين بخش ها در حفظ امنيت باشد.

توليد حفاظ آكاردئوني گارد

درب هايي كه به عنوان گارد آهني درب آپارتمان  توليد مي شوند معمولا داراي انواع مختلفي هستند و توسط شركت هاي مختلف توليد مي شوند. اين نوع درب ها معمولا با جوش هاي مخصوصي به هم متصل مي شوند تا بتوانند امنيت را به خوبي ايجاد كنند. شما همچنين امكان نصب يك يا چندين قفل را نيز خواهد داشت. در بسياري از موارد، اين نوع درب ها براي منازلي كه درب هاي ضد سرقت دارند نيز مناسب است چرا كه اغلب ديده مي شود كه اين نوع درب ها نيز توسط سارقين شكسته مي شود و آن ها مي توانند به آساني وارد خانه شما شوند.

گارد آهني درب آپارتمان اما در طرح هاي گوناگوني موجود است كه از جمله آنها ميتوان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل و كلاسيك اشاره كرد. دقت داشته باشيد كه در بين تمامي انواع اما مناسب ترين نوع طرح، سه گل است كه امنيت آن تضمين شده خواهد بود و شما ميتوانيد با خيال راحت از آن استفاده كنيد. در موارد ديگر، طرح ها ميتواند بسته به سليقه شما متفاوت باشد و آنچه كه ميخواهيد را بايد از فروشنده درخواست كنيد.

گارد آهني درب آپارتمان اما با رنگ هاي الكترواستاتيك كوره اي رنگ آميزي مي شوند كه بهترين از نظر كيفيت، پوشانندگي و همچنين ماندگاري است. شايد تصور كنيد كه رنگ گارد آهني درب آپارتمان تنها به مشكي محدود مي شود اما اينطور نيست و اين نوع حفاظ ها در رنگ هاي مشكي مسي، قهوه اي سوخته، سفيد و همچنين سفيد نقره اي در اختيار مشتريان قرار مي گيرد. بهترين راه براي اينكه بتوانيد قيمت درب آكاردئوني را حساب كنيد اين است كه ارتفاع درب را در عرض آن ضرب كنيد و حاصل به دست آمده را در قيمت در هر متر مربع ضرب كنيد. دقت داشته باشيد كه اين كار را ميتوانيد براي درب هايي كه قيمت آن ها نسبتا زياد خواهد شد انجام دهيد و هزينه هاي خود را محاسبه كنيد. امروزه يكي از مهم ترين نكات در انتخاب اين نوع درب ها اين است كه شما بتوانيد نياز خود را برطرف كنيد و اين كار امكان پذير نخواهد بود الي با اينكه اين نياز با هزينه هاي شما يكي باشد.

نكات انتخاب حفاظ گارد آكاردئوني

نكات بسياري در زمينه انتخاب گارد آهني درب آپارتمان وجود دارد كه از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد.

1.     اين نوع حفاظ ها نبايد كمتر از سه گل و يا سه لوزي باشند. دقت داشته باشيد كه انواع استاندارد اين نوع درب ها در واقع همين سه گل است كه به شما اجازه مي دهد امنيت را ايجاد كنيد و از ورود سارقين جلوگيري خواهد كرد. البته استفاده از اين نوع حفاظ ها به دليل سنگيني وزن آن ها باعث مي شود كه درب به آساني باز و بسته نشود كه اين امر به نوبه خود در ايجاد امنيت تاثيرگذار است.

2.     با اينكه گفته مي شود درب آكاردئوني داراي امنيت بسياري است اما باز هم شما بايد از قفل محكم و ايمن در اين زمينه استفاده كنيد.

3.     قسمت ريلي اين نوع درب ها بايد روان باشند.

4.     دقت كنيد كه گارد آهني درب آپارتمان شما پرچ هاي محكم و مرغوبي داشته باشد.

5.     پروفيل هاي گارد آهني درب آپارتمان را به خوبي بررسي كنيد تا از جنس آهن هاي ضايعاتي نباشند.

6.     باز و بسته شدن درب ها نبايد با سروصدا همراه باشد.

نحوه خريد حفاظ آكاردئوني

در زمينه خريد و نصب گارد آهني درب آپارتمان شما ميتوانيد از افرادي كمك بگيريد كه متخصص در اين زمينه هستند. اين افراد در واقع امكاني را براي شما فراهم خواهند كرد كه ميتوانيد توسط آن هرآنچه كه نياز داريد را خريداري كنيد و در نهايت بتوانيد كار نصب را نيز به آساني انجام دهيد.

پيش از خريد حفاظ آكاردئوني، بايد به مشاوره هايي كه در اين زمينه انجام مي شود دقت كنيد. آنچه بايد بدانيد اين است كه اين مشاوره ها در واقع به شما اجازه مي دهند كه بهترين نوع گارد آهني درب آپارتمان را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. بعضا ديده مي شود كه استفاده از اين نوع حفاظ ها براي ساختمان شما مناسب نخواهد بود و شما بايد انواعي ديگر را انتخاب كنيد. در نتيجه ميتوان گفت كه بهترين نحوه خريد گارد آهني درب آپارتمان به صورت حضوري و با مشاوره خواهد بود. البته اگر شما امكان مشاوره هاي غيرحضوري را نيز داريد ميتوانيد از اين نوع حفاظ ها خريد و استفاده كنيد اما با توجه به ميزان درخواست شما ميتواند اين پروسه زمان بر باشد. دقت داشته باشيد كه قبل از خريد حفاظ آكاردئوني، مشخصات فني حفاظ را مورد بررسي قرار دهيد. اين مشخصات شامل موارد زير هستند:

1.     مقاطع را در ابعاد مختلف درب آكاردئوني بررسي كنيد.

2.     مقاطي ريلي را در بالاي درب مشخص كنيد.

3.     از تسمه هاي مناسب استفاده كنيد.

4.     استفاده از تسمه هايي كه آستانه درب را بالاتر مي برند.

5.     استفاده از پرچ هاي مرغوب و همچنين مناسب در اين زمينه

6.     رنگ هاي كوره اي كه قابليت تنوع پذيري بسياري دارند و شما ميتوانيد از انواع مشكي، مشكي مسي، قهوه اي سوخته و ... بهره مند شويد.

7.     كمربندهاي ايمني

8.     دستگيره هاي فلزي كونيك شده براي راحتي كار

9.     جوش هاي مناسب كه امنيت را براي گارد آهني درب آپارتمان ايجاد خواهند كرد.

براي اطلاع از قيمت  قيمت حفاظ شاخ گوزني در كرج با ما در تماس باشيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.