كسب درآمد از اينستاگرام با فالوور كم

كسب درآمد از اينستاگرام با فالوور كم

 

4 گام اصلي براي راه اندازي كسب و كار در اينستاگرام

اول از همه بايد بگويم كه هنوز براي شروع كار با اينستاگرام دير نيست و ارزشش را دارد، حتي اگر شكست خورديد، آن را امتحان كنيد. اگرچه يك ميليارد كاربر اينستاگرام تنها تعداد انگشت شماري از قدرت اپليكيشن را نشان مي دهند، اما افراد بازاري هنوز در بازار به دنبال جذب مشتريان بيشتر هستند.

 

اين امر در اينستاگرام به راحتي امكان پذير است. از آنجايي كه اينستاگرام به ارائه آپشن هاي جديد و خاص در زمينه كسب‌وكار فعاليت دارد، ممكن است هرگز زماني بهتر از اكنون براي آغاز و ساخت يك حساب كاربري در اين پلتفرم وجود نداشته باشد. اين پلتفرم مختص برند خاصي نيست و هركسي مي تواند از آن استفاده كند و اين مهم ترين امتياز استفاده از اينستاگرام است.  از طريق افزايش فالوور و يا استفاده از پنل فالوور ميتوانيد به رشد بالايي دست پيدا كنيد.

اگر شما صاحب يك فروشگاه مجازي و آنلاين هستيد و يا يك بيزينس بزرگ در اينستاگرام داريد، براي موفق شدن در اين پلتفرم همواره بايد با موانع پيش رو آن آشنا باشيد. حالا بايد دانست كه چگونه از اينستاگرام براي كسب درآمد استفاده كنيم؟ در ابتداي كار، استفاده از اينستاگرام براي درآمدزايي بسيار سخت و پراسترس مي باشد. شما براي داشتن يك كسب و كار موفق بايد همواره صبور و فعال عمل كنيد.

شايد اولين سوالي كه به ذهن شما مي رسد اين باشد؛ چه پستي در پيج خود قرار دهم؟ بعد از گذشت مدتي با خود فكر مي كنيد چرا ديگران پست هاي من را لايك نمي كنند؟ بايد بدانيد در ابتداي كار اين نگرش براي تمامي صاحبان حساب به وجود مي آيد. اما نترسيد زيرا به علت آپديت هاي زياد اينستاگرام، راه هاي جذب فالوور و مشتري از قبل آسانتر شده است. اما بايد بدانيد كه همه چيز به استراتژي شما بستگي دارد.

در اين مقاله نه تنها نكاتي اساسي در مورد نحوه شروع استفاده از اينستاگرام براي كسب و كار به شما ارائه كرده ايم، بلكه راه هايي براي جذب فالوورهاي بيشتري كه پست هاي اينستاگرام شما را دنبال مي كنند را نيز در اختيار شما قرار مي دهيم. پس تا انتها همراه ما باشيد.

پروفايل خود را كامل كنيد.

حتما اين نكته را در نظر داشته باشيد، تا زمانيكه شما اين قسمت را كامل نكنيد قادر نخواهيد بود در اينستاگرام فعاليت كنيد. اگرچه روش خاصي براي نوشتن بهترين پروفايل اينستاگرام وجود ندارد. اين نكات براي بهترين راه براي نمايش نمايه شما مفيد خواهد بود.

 

  • عكس پروفايل: بهتر است از لوگوي شركت خود به عنوان عكس نمايه استفاده كنيد تا مردم بتوانند به راحتي برند شما را شناسايي كنند.
  • نام صفحه كاربري: نامي را انتخاب كنيد كه شامل هويت تجاري شما براي پروفايل هاي اجتماعي شركت شما باشد.
  • نام كاربري: اين نام بايد شامل برند شما باشد. توجه داشته باشيد كه هنگام نوشتن نام كاربري نبايد بين حروف فاصله وجود داشته باشد.
  • وب سايت: فقط روي يك URL مي توان در صفحه اينستاگرام شما كليك كرد. اكثر شركت ها وب سايت خود را در اين قسمت يا لينك آخرين صفحه اي كه در آن پيشنهاد ويژه دارند وارد مي كنند.
  • بيوگرافي: اينجاست كه توجه ساير كاربران را به خود جلب مي كنيد. در اين بخش، مي توانيد توضيح دهيد كه كسب و كار شما چيست، شما در اين قسمت مي توانيد وب سايت خود را تبليغ كنيد، يا اهداف پيج خود را در اين قسمت قرار دهيد.

 

به خاطر داشته باشيد كه هنگام ايجاد پروفايل خود فضاي زيادي براي خلاقيت خواهيد داشت.

تبديل حساب كاربري خود به يك حساب بيزينسي فعال در اينستاگرام يك حركت هوشمندانه به حساب مي آيد، به خصوص اگر شما داراي يك موقعيت فيزيكي براي كسب و كار خود باشيد. نمايه هاي كسب و كار نمايه هايي هستند كه هم اطلاعات خاصي اعم از شماره تماس، آدرس را مي توانيد در اختيار مشتريان خود قرار دهيد تا در صورت نياز آنها بتوانند با شما در ارتباط باشند.

 

فالوورهاي هدف خود را پيدا كنيد.

 در اينستاگرام كاربران زيادي مشغول به فعاليت مي باشند. با وجود اين كاربران احتمالاً ماندن در اين پلتفرم نبرد سختي براي شما خواهد بود. واقعيت: براي موفقيت به ميليون ها فالوور در اينستاگرام نياز نداريد. به جاي اينكه نگران داشتن فالوورهاي زياد باشيد، ذهنيت «قبيله اي» را براي صفحه تجاري اينستاگرام خود انتخاب كنيد.

 

از افراد كمي شروع كنيد. سعي كنيد با مردم ارتباط برقرار كنيد. با آنها بصورت تك به تك به تعامل بپردازيد. به طور كلي سعي كنيد خودتان از تعداد كمي افراد شروع به جمع آوري تعداد بيشتري فالوور بكنيد.

اشتباه نكنيد: اينستاگرام پلتفرمي نيست كه اگر آن را بسازيد، مشتريان شما به سراغ شما بيايند. در اينستاگرام شركت هاي بزرگ يا كوچك بايد نه تنها روي صفحاتي كه به آنها علاقه دارند، بلكه روي صفحاتي كه عضوي از مخاطبان خود هستند نيز بايد تمركز كنند.

و اما چطور بايد اين كار را بكنيم؟ كجا مي توانيم مخاطبان خود را پيدا كنيم؟

  • استفاده از هشتگ ها

هشتگ ها عموما در اينستاگرام به عنوان يك موتور جستجو براي يافتن فالوورها و برندها عمل مي كنند. اين چرخه ها هم براي مصرف كنندگان و هم براي صاحبان مشاغل كار مي كنند. تكرار مي كنم، مخاطب خاص خود را هدف قرار دهيد.

به عنوان مثال، هشتگ beauty# يك هشتگ بسيار بزرگ است كه صدها ميليون پست در آن قرار دارند. يك برند لوازم آرايشي به جاي انتخاب هشتگ هاي شلوغ، مي تواند مشتريان خود را در ميان هشتگ هاي تخصصي تر و كم جمعيت تر پيدا كند.

براي انجام اينكار مي توانيد از پنل اينستاگرام mrfollower نيز استفاده كنيد. در اين پنل مي توانيد با استفاده از فالوورهاي فعال و واقعي به كسب و كار خود رونق ببخشيد.

مديريت فعاليت در اينستاگرام

راه اندازي اينستاگرام يك فعاليت تمام وقت براي كسب و كار شما نيست. محاسبه بازدهي در ديگر رسانه هاي اجتماعي با اينستاگرام با هم تفاوتي ندارد.

 

  • سعي كنيد حتما پست ها را لايك كنيد.
  • به نظرات پاسخ دهيد.
  • كاربران هدف خود را دنبال كنيد.

 

با انجام مراحل بالا و همچنين ايجاد يك تقويم دقيق محتوايي، مطمئناً كار شما آسانتر مي شود و در زمان شما نيز صرفه جويي مي شود. شما بايد درك روشني از زمان ارسال پست در اين پلتفرم داشته باشيد. گذاشتن محتوا در زماني كه فالوورهاي شما آنلاين هستند، تعامل را به حداكثر مي‌رساند. به علاوه، با داشتن يك برنامه ريزي عالي، ديگر در طول 24 ساعت روز تمام وقت خود را به اينستاگرام اختصاص ندهيد.

داستان سرايي كنيد.

يكي از بهترين راه هاي جذب و ماندگاري فالوورها نوشتن داستان در كپشن و يا استوري مي باشد. شما مي توانيد از طريق انتشار محتوا و عكس هاي خود يك داستان جالب براي كاربران خود بسازيد. با جلب نظر مخاطبان مي توانيد تعامل بالاتري را نيز كسب كنيد.

البته در اين بين هستند مجموعه هايي كه به خدمات دهي به افراد شاغل در حوزه اينستاگرام ميپردازند كه ميتوان به 3 مجموعه زير اشاره كرد.

https://peakerr.com/

https://nicesmmpanel.com/

https://justanotherpanel.com/

https://barkatbhaitown.blogspot.com/2022/09/a-varied-of-ideas-for-social-media.html

https://sites.google.com/view/a-varied-of-ideas-for-social/home

http://offpageseo2000.weebly.com/3/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here

https://medium.com/@narif67241/a-varied-of-ideas-for-social-media-marketing-around-the-nation-are-here-949abe35d5a?postPublishedType=initial

https://seo441810591.wordpress.com/2022/09/05/great-advice-on-how-to-manage-your-social-media-marketing-plan/

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post494768939/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04e9ffb4-1e6f-dd1d-4eaa-5347c5e51a3a/1e97efb3d83d5814383c500fa81605b8

https://app.box.com/s/ebkgy4k4sehyva7lt7a05g7g9ol7edqt

https://telegra.ph/How-To-Successfully-Implement-A-Social-Media-Marketing-Plan-09-05

https://diigo.com/0pv5ll

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/helpful-tips-about-social-media-marketing-that-simple-to-follow

https://www.pearltrees.com/daxid609/articles-only/id55449374/item461857755

https://successful-desert-bca.notion.site/Helpful-Tips-About-Social-Media-Marketing-That-Simple-To-Follow-890b62e457a441eeab901e8479d5d8b1

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/9/Make-A-Social-Media-Marketing-Splash-Through-These-Great-Ideas/2300372

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد